31 Aralık 2023 Pazar

YILIN SON ŞAKASI

 yeni yaşa son saatler kala,

yürüyorum yollar çok taşlı, sanki yan yollar daha düz daha kolay aşılası ama geçemem oraya
gözüm almıyor oraları yürüyorum kendi yolumda dağ tepe... 

düştüm dizlerim kanadı, acıyor ama yine yürüdüm.. 

dinlenecek bir mesken buldum oturdum,  meğerse bir serapmış kalktım, susadım, yürüdüm...

kabuk bağladı yaralarım sevinçle yürüdüm sonra yine düştüm 

kabuk bağlayan yaralarım daha çok kanadı bu sefer ağlamadım biliyorum artık bu acıyı 

yola baktım en başındayım...


Yeni yıla saatler kala yeni yaş alacağım ve o yaşla birlikte yeni ufuklar açacağım. Sahi inanan var mı bu masala yolda olduğumu kabullenmem inişlerimi çıkışlarımı yuvarlanmalarımı düşmelerimi kalkmalarımı kabullenmem epey bir zaman aldı.7 kez düştüm 8 kez kalktım. yaşadım denedim gördüm tanıdım sevindim üzüldüm değiştim geliştim ve ruhum kabuk değiştirdi yeniden filizlendim ve bir kaç tel ağırmış saçımla birlikte bir dilek diledim artık mutlu olmayı...

                                                                &

Tüm hafta boyunca inanılmaz heyecanlıydım Salı günü (02 Ocak) kimlikteki doğum günü tarihim ve doğum günümde çalışmıyorum. Bunun sevinciyle tüm iş arkadaşlarıma  hafta boyunca cuma son sonra tatildeyim naraları atarken ve sevinçten dört köşe olurken bir anda yönetim tarafından işime son verildi. Artık sonsuza kadar tatildeyim. Sadece bir kaç saniye de yaptığım bütün planlar alt üst oldu. Hayat gerçekten senin plan yapmana asla izin vermiyor. Eskiden olsa neden benim başıma geldi ben kötü biri değilim ki derdim artık bütün kötü şeyleri herkesten önce tatmayı öğrendim benden sonra bir çok kişiyi arayıp işlerine son verdiler. Bir anda öylece.. oturduk sonra arkadaşlarla kızdık isyan çıkardık hesap sorduk. Gülünç geliyor bana bunlar gülesim geliyor ama daha sonra şirketin yeni yıl partisine katıldık bir yandan iyi oldu aslında insanlar beni ne çok seviyormuş onu gördüm herkesin yanıma gelip içtenlikle sarılması iyi dilekleri beni aşırı mutlu etti. Yeni yaşıma muhteşem bir doğum günü hediyesiyle karşılıyorum hayatım bir anda başa sardı. Umarım yeni başlangıcım çok uzak yerlerde değildir inanın bana artık koşmaya da takatim kalmadı. Eski yazılarımda hep yeni yıldan isteklerimi sıralardım bu yıl yapmayacağım çünkü hiç bu kadar umutsuz girmemiştim yeni yıla. Bu yıl benim için o kadar arınmalı ve yalnız geçti ki bu yıl yalnızca kendimden kalabalıklaşmayı ve özgürce yaşayabilmeyi diliyorum. En kısa zamanda da güzel bir iş..  



  

28 yorum:

  1. Satırları okuyuşum ne güzel gidiyordu. Bir anda tökezledim. Sizin adınıza üzüldüm. Hay Allah, doğum gününüzü kutlayacağım, ne diyeceğimi şaşırdım. Dilerim, yeni bir iş hemen bulursunuz. Tabii gönlünüzden ne geçiyorsa, o olsun.
    Yeni yıla ve yaşa girerken buruk olmanızı anlıyorum. Umarım bu burukluk sevinçli haberlerle çabucak geçer.
    Yeni yılınız ve yaşınız kutlu olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayat bazen kötü sürprizler hazırlayabiliyor, iyi dilekleriniz için sonsuz teşekkür ederim

      Sil
  2. Herkesin nasibi bir yerlerde. Burası olmadı, başka bir yer. Elbette olacak. Umudunu kaybetme. Yeni yıl ve yeni yaşın çok mutlu etsin seni.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen gerçekten yorgun hissediyorum ama en baştan başlamak eskisi kadar beni yormuyor yolu biliyorum bu sefer daha kolay hedefe ulaşacağım. Güzel dileklerin için teşekkür ederim

      Sil
  3. Biz planlar yaparken kader gülermiş derler ne yazık ki ,ben uzun zamandır yeni yıl hedefi olsun umut olsun bıraktım böyle dümdüz yaşıyorum o yüzden hayal kırıklıklarım daha az hissedilir oluyor, neyse umarım bir kapı kapanırken çok daha güzel bir kapı açılır, yeni yılda yeni yaşın mutlulukla gelmesi dileğiyle mutlu yıllar **

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dileklerin için çok teşekkür ederim tozlu hayaller kütüphanesi benim için hayal kurmamak zor başarmak istediğim bir hayalim var ama onun için çok çok çok çalışmam gerek umarım yeni yıl hepimizin kalbinde umutlar yeşertir

      Sil
  4. Bugün 2 Ocak değil mi? Düşündüm de bir an ne geldi aklıma; kimliğinde doğum tarihi 1 Ocak yazan ne çok insan vardır. O tarihte doğmuş sayılan çok sayıda kişi tanıdım. Nüfus memuru öyle istemiş, öyle yazmıştır.
    Aslında pek çok gün doğumu ya da gün batımını içimizde yaşarız. Aydınlık ya da karanlık gibi. Taşlı yolların ilerisinde bazen ferahlık vardır, güç harcansa da zoru başarma, galip çıkma sevinci, mutluluğu vardır.
    Gücümüz elverdiğince yazmak, ama öte yandan kendimize güveni yitirmemek sevgili Monarosa...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bir çok kişinin doğum günü özellikle günü belliolmayanlara yazılan sıradan bir gün, benimki ise bir gün sonradan yazılmış nüfus memuru öyle istediği için ne tuhaf hayat... başkalarının seçimlerine göre hayatınızda kalıcı değişiklikler oluyor güzel yorumunuz için teşekkür ederim

      Sil
  5. Kutlamayı unuttum, daldım daha doğrusu. Günler değil önemli olan, onlara verdiğimiz anlamlar. Her şey daha güzel olsun...

    YanıtlaSil
  6. Dilerim çok daha iyi kapılar açılsın önünüzde. Yeni yaşınız kutlu olsun ve güzel sürprizler getirsin.

    YanıtlaSil
  7. maşallah sanaaa :) iş de olur yaa başka işe girersin sana iş mi yoook :)

    YanıtlaSil
  8. Hayat bildiği gibi akıyor, zorlamamak lazım. Bazen de çok üzüldüğümüz şeyler, sonrasında yeni güzel kapıların açılmasına yol gösteriyor. Yeni yaşınız güzellikler getirsin, sevgiler 🌺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim güzel yorumunuz güzel dileklere çok ihtiyacım var 🌺

      Sil
  9. Çok üzüldüm😔 Hayat bazen bizi çok zorluyor, bazen gerçekten tükenmiş hissediyorsun. Şunu çok iyi biliyorum; böyle bir şey olduysa mutlaka sonrasında hayatında çok güzel şeyler olacak. Her zaman olanda ve olmayanda bir hayır vardır derim😊
    Doğum günün kutlu olsun🎂🎉Yeni yaşın sana öyle güzel tatlılıklar getirsin ki bütün kötü şeyleri unut🙏
    Yeni yılın kutlu olsun, 2024 senin için çok güzel bir yıl olsun😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu güzel sözleri duymaya okumaya o kadar ihtiyacım vardı ki çok teşekkür ediyorum 🌺

      Sil
  10. arada spama da bakıver :)

    YanıtlaSil
  11. Çok üzüldüm inşallah en kısa zamanda daha iyi bir iş fırsatı çıkar 💞

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım arayıştayım çok teşekkür ederim

      Sil
  12. İşten çıkartılıp şirketin yeni yıl partisine katılmak. Şu yaptığınız hareket bile şirketinize ne kadar saygı duyduğunuzun göstergesi. Umarım en kısa zamanda gerekli değeri görebileceğiniz bir yer bulmanız dileğiyle, takipteyiz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel yorumunuz ve düşünceniz için çok teşekkür ederim

      Sil
  13. Geçmiş doğum günün kutlu olsun. Yeni yaşında birçok güzelliğin seni bulmasını ve seni gülümsetmesini dilerim.
    İnşallah en kısa ve en doğru anda iyi bir iş imkanı çıkar karşına.
    Sevgilerle.

    YanıtlaSil
  14. Kaç kere düştün kalktık değil mi?
    Aklıma son zamanlarda Matrix 1 filminin sonuna doğru Neo yerlerde, herkes ümidini kaybetmişken birden " Neo ayağa kalk" sesini duyuyor ve kalkıyor, güçlenmiş yeni bir Neo olmuş olarak. Mücadele ettiği şeylerde bile güç kazanmış.
    İşte aklıma hep bu görüntü geliyor hep, sana da söylemek istedim:)
    Daha güçlenmiş bir senle birlikte harika bir yıl geçireceksin dilerim ki:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim kesinlikle daha güçlü kalkacağımm

      Sil