2 Temmuz 2023 Pazar

Nereye gidiyorsun ? Eve



Ah mona şükürler olsun sonunda buradayım! Sanki uzun süredir kendimi arıyordum bir yerlerde misafirlikteydi ruhum ama sonunda döndüm buradayım! nerede? evimde… Blogum benim gerçekten evim buraya yazmayı o kadar özledim ki. Yokluğum belli oldu mu bilmiyorum. Ama içimde yazamamamın kırgınlığı, gidemediğim yansıtamadığım duyguların  üzüntüsü var. Bugün tatilimin son günü yarın bir asker gibi uyanacağım kendi hayatımın ayakları üzerine.. Bu düzene ayak uydurup aynı istikamette yürüyeceğim bir düzine insanla. Ve yine yorgun düşüp unutacağım hayallerimi daha da sonraya bırakacağım zaten çoktandır ertelediğim her şeyi. Sahi insanlar nasıl yetişiyor her şeye. Hem tatil yapıp hem çalışıp hem spor yapıp hem istediğim her şeyi yiyip hem kilo almak istemiyorum mümkün müdür bu? Sanki dünyanın başka bir köşesinde başkalarının hayatında mümkünmüş gibi geliyor bana. Benim hayatım ise şöyle sabah kalk işe git gel spor niyetine otobüsten erken in yürü biraz daha yürü. Daha sonra eve gel telefona bak biraz daha bak aldığın son kitabı oku çok değil birkaç sayfa ve yat. Ahh delireceğim yalnızca yalın ayak çiçekli bir yoldan koşarak gidemez miyim. Yok gidemem o zaman kredi kartı borçlarımı kim ödeyecek neyse ben yine otobüsten erken inmelere devam edeyim. Bu kış bir seramik kursuna yazılayım diyorum aslında yakın zaman için bir dans kursuda bakmıştım kendime ama ne kadar içselleştirmemişsem artık unutuvermişim Evet ben gerçekten dans etmek istiyorum.. sanırım.. istiyorum. Evet istiyorum ama biraz itilmeye ihtiyacım var.. galiba…


 Yakın zamanda bir arkadaşımın daha düğünü olacak ve ben şahitlik edeceğim. Heyecanlıyım. Bu hayata yalnızca şahit olmak için geldim galiba uzun süredir işte budur diyebileceğim bir ilişkim olmadı. İnsanlara çok şaşırıyorum nasıl oluyor da evlenmeye karar verebiliyorlar bu benim için galiba çok zor bir karar işte bu yüzden evlenebileceğim düşüncesi yok kafamda.

Bu aralar okuduğum kitap ‘’Savaşçı Tanrıçanın Yolu’’ E-kitap üzerinden okuyordum ama devam edemeyince  almaya karar verdim baştan okuyorum bana iyi geliyor güçlü kitaplar okumak. Bitirince belki düşüncelerimi  yazarım.

Bir arkadaşım mesaj attı şimdi ‘’aya bak ‘’ baktım dolunay var bize uğur getirsin kurt adamlar


29 yorum:

  1. Hoş geldiniz bloğunuza. Yokluğunuz belli oluyordu.
    Bekarlık, sultanlıktır derler. Yalın ayakla çiçekli yollarda koşacağınız günleriniz olsun. :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel dans kursları var ve çok pahalı da değiller:) Bir ara araştırmıştım. Biraz itmiş olayım:) Bence böyle istekliyken ihmâl etmeyin.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok teşekkür ederim kesinlikle araştırıp gideceğim :)

      Sil
  3. Yokluğun belli oluyordu...Bence insanlar da her şeyi anda anda yetiştiremiyorlar. Şahsen ben biraz ondan biraz bundan bir şeyler yapmaya çalışıyorum işte.
    Seramik kursu harika olur bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah keşke bende yetişebilsem hiçbir şey yapmadan her şeyi yapmak isteyenlerdenim çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için

      Sil
  4. Tekrar hoş geldin:))) Bu kadar uzun ara verme:)
    Evlilik konusunda ben de çok karmaşığım, bana göre olduğunu düşünmüyorum, zor geliyor her açıdan. Bu biraz da karşına çıkacak insana bağlı, o zaman fikirler değişebilir:) Yine de zor diyorum, ben özgürlüğü çok sevdiğim için o kısmı beni korkutuyor açıkçası:)
    Dans kursuna git bence, çok iyi gelir:) Müzik ve hareketler birleşince bambaşka bir dünyada gibi hissediyor insan:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimle aynı fikirde olan bir insan işte buna çok sevindim güzel yorumun için teşekkür ederiiim

      Sil
  5. Selamlar! Bence bu hayatta kimsenin bir şeyi yetiştirdiği yok, o yüzden kendinizi yalnız hissetmeyin. :) Yeni yaşamın insanlara sunduğu ''her şey mükemmelmiş gibi yaşa ve öyle davran'' furyası var sadece. Sanal gerçeklik yüzünden çoğu insan asıl gerçeklikten kopuk yaşıyor. Oysa sadece caddelere, sokaklara şöyle bir göz atsak herkesin bir telaşı olduğunu göreceğiz. O dert bitse öteki dert başlıyor, özde hep aynıyız...
    Hayatınız için güzellikler diliyorum. Gönlünüzde ne varsa hep onlar olsun işte.. sevgiyle kalın ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba Saye güzel yorumun için çok teşekkür ederim bazen bende bu telaşı anlayamıyorum bu dünyadan kendimi sıyırıyorum bazen

      Sil
  6. Geri gelmen ne güzel. :) Açıkçası bende yeni geri geldim o yüzden yokluğumuzda nasıldı buralar bilemiyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu aralar herkesin dünyası farklı yere evriliyor sanırım yine de burada birlikte olmak çok güzel

      Sil
  7. zaman zaman yaşadığım duyguları dile getirmişsiniz:))

    YanıtlaSil
  8. Hoş geldin. :)
    Ben de eskisi kadar aktif olamıyorum ama yokluğunu hissettim yine de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu güzel yorum için çok çok çok teşekkür ederiim Mor Düşler Kitaplığı

      Sil
  9. Çoğumuzun rutinleri aynı. Ama rutinin dışına çıkmak için motivasyona da ihtiyacımız var. Hayata renk getirmek gerek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle bazen yaşadığını hissetmen gerek

      Sil
  10. Hoş geldiiiin:)
    Arkadaşın için tebrikler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoş bulduuum çok teşekkür ederim buzlarkraliçesi :)

      Sil
  11. Mona, aylar sonra bugün bloğuma girdim. Deprem ve seçim sonuçları beni çok etkiledi. Nasılsın kızım. Sarılıp öpüyorum seni:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahh sizi o kadarseviyorum ki blogumda görmek beni çok mutlu etti hoş geldiniz bende sizi öpüyorum

      Sil
  12. Ne güzel bir yazı olmuş. Herkesin rutini aynı, herkes bir yerlere yetişmeye çalışıyor ama yetişemiyor. :)

    YanıtlaSil
  13. renklitirtil evet farklı bedenlerde olsakda hayatımız çoğu zaman benzer :)

    YanıtlaSil