1 Nisan 2023 Cumartesi

Ama benim koşmam gerek 'kendimle seans'

 Karanlıktan gelicekler önünde dikilecekler, sarı sarı dişleri olucak, sivri pencereleri olucak, yakalayacak sanıcaksın ama hep sen kazanıcaksın, ben sana koşmayı öğreticem, içinden gülmeyi öğreticem.

Sanki uzun zamandır yaşamıyormuş hissiyatım var bir döngünün içinde hissediyorum kendimi sabah uyanıyor, işe gidiyor, çalışıyorum eve geliyor uyuyor sabah uyanıyor işe gidiyor... işte tüm hayatım bu. Aklımda bu aralar tek bir şarkı var içimden sürekli onu mırıldanıyorum. Kendimi o şarkıya yakıştırıyorum ve yoluma devam ediyorum yürüyorum ama nereye gündüz mü gece mi yollarım da çiçekler mi var taşlar mı bu hayatı hangi yaşamımda yaşayacağımı düşünüyorum daha kaç kere geleceğim dünyaya hangi yaşamım beni dinlendirecek. Şükrediyorum elimdeki imkanlara sonra elime bakıyorum ne için çabalıyorum nerede zamanımı sattığım paralarım bu hayat benden neden sürekli almak zorunda ve ben neden bir karadeliğe doğru süzülüyorum tüm varlığımla. Dur sorgulama sakın eğer sorgularsan uyanırsın.
                                                          &
Ne zamandır buralarda olmadığımı bile unuttum. Biraz zihinsel olarak yorulduğum zamanlardayım kendimden uzakta bir yerlerde farklı bir Esra'ya ayak uyduruyordum. Bu yüzden biraz ona izin verdim rutin işlerimi aksattım mart ayında hiç kitap okumadım kütüphaneye gitmeyi özledim. Bazen böyle olur dimi bir arkadaşım aradı şimdi onunla konuştum gündelik şeylerden. Hiç konuşasım yoktu ama mecburiyetten açtım normalde böyle biri değilimdir ben  bilmiyorum hala daha tanıyamıyorum kendimi yeni insanlar yeni ortamlar yeni olaylar tanıttıkça kendini değişiyorum ben de. Tek bildiğim çizgilerimin olduğu eskiden keskin olan o çizgilerde  artık biraz aşındı sanki. Hiç bir şeyi hiç kimseyi yargılamıyorum yollarına kafamı şöyle bir uzatıyorum, bazen yok bana göre değil diyor çekiliyorum bazen de kendime o yollarda patikalar açıyorum. Bencil değilim bencil olmak istiyorum kötü bir şey değil bu paylaşmak istemiyorum artık hiç bir şeyimi başarılarıma neden aramak iltifatlara fazla mütevazice cevap vermek istemiyorum. Bir başarı varsa bu benimdir kimseyi ortak etmek istemiyorum kendime  
                                                              &
Yeni yıla girmeden önce bir liste yapmıştım hala daha uygulamaya geçemedim bu ayla birlikte listemi tamamlamak üzere bir yolculuğa çıkmak istiyorum. Lütfen tanrım lütfen bu basit istekler karşısında yoluma kayalıklar koyma çok çabuk pes ederim ben lütfen yanımda ol. 


bu aralar beynimde yatan şarkıyı duymak isteyenlere * (gife tıklaya bilirsiniz) 



24 yorum:

  1. Aslında hep aynı şeylerin farklı maskelerle tekrarlandığı bir döngünün tutsaklarıyız. Truman show geldi aklima daha kasvetli olan Küp filmi.... belki de mesele bu döngüden çıkmak değil, döngüye ayak uydurmaktır.... sorgulamak güzeldir ama akabinde yalnızlığı verir insana....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akabinde fakirlik veriyor insana güzel yorumunuz için teşekkür ederiim :)

      Sil
  2. Şarkıyı dinledim tekrar sayende, müziğine bayılırım:))) Bazen insanın kendi kendine kalması gerekiyor, uzaklaşmak istiyoruz her şeyden. Fikirlerimiz değişiyor, bu çok normal:)
    ''Bencil...'' ile başlayan ve sonraki cümlelerine kesinlikle katılıyorum. Ve kesinlikle çok mütevazi olma, yaptıklarının altını çizmen gerekiyorsa çiz, söyle. Başarı senin emek koyarak ulaştığın bir şey ve kesinlikle haklısın:)))
    Bu arada kitap önerilerini yazdım, haberin olsun:)))
    Tatlı geçsin günün:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hemeen bakıyorum önerilere ve güzel yorumun için çok teşekkür ederiimm :)

      Sil
  3. Bazen uzaklaşmak da güzel, aslında o an neye ihtiyacımız varsa güzel ve iyi gelecek olan da o bize..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Borclarım ve faturalarım buna izin vermiyorlar maalesef

      Sil
  4. Yapılan listeleri harfi harfine uygulamakta bazen zorlansakta günü,yeri ve zamanı geldiğinde mutlaka yapıyoruz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle öyle en iyi yatırım kendine yaptığın yatırımdır :))

      Sil
  5. hayat bir dönenceee bir döngüüü, bahar geliyor neşelencez iştee :)

    YanıtlaSil
  6. Çabuk pes ederim diyorsunuz, yani farkındasınız. Biliyorum dışarıdan söylemek kolay ama ben derim ki o zaman artık pes etmemeyi deneyin. O yolculuğu ayarlayın:) Keyifli günler dilerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel yorumun için teşekkür ederim Kilonun Şarkısı elimden geleni yapıyorum çabuk pes etmemek için :)

      Sil
  7. Ne güzel bir yazı olmuş.Emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bana aşırı dağınık geldi ama yine de çok teşekkür ederim okumaya değer kıldığınız için :)

      Sil
  8. Dağınık düşüncelerin de kendine has bir edebi doygunluğu var. Mutlaka bir yerlerde hislerinizle hemhal olanlar var. Yazmayı hiç bırakmayın. Emeğinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel yorumunuz için teşekkür ederim karavandaki kadın

      Sil
  9. Yazınızı iki kere okudum. Sizi çok iyi anlıyorum. Arada da olsa her duygu yüklü kişiler olumsuz hissiyatlara kapılabilir. Önemli olan bunun farkında olmasıdır. Siz de farkındalığınızı çok güzel ifade etmişsiniz. Zorlukların tez zamanda aşındığı, mutlu günler diliyorum size.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel yorumlarınız için çok teşekkür ediyorum

      Sil
  10. Kendimizle çok seans yapıyoruz ama çoğu zaman sınıfta kalıyoruz. Size başarılar diliyorum ve bir an önce yeni yazılar yazmaya davet ediyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumunuz için teşekkür ederim en kısa zamanda :)

      Sil
  11. Bu döngüyü o kadar iyi anlıyorum ki, ben de o döngüye tutulmuş gittiğimi hissediyorum. " Lütfen tanrım lütfen bu basit istekler karşısında yoluma kayalıklar koyma çok çabuk pes ederim ben lütfen yanımda ol. " Bu dileğini ben de kendim için diliyorum, önümüzde çiçekli yollar olsun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kendim için dilediğim bütün güzel şeyleri senin için de diliyorum Kagıt Salıncak her şey gönlünce olsun

      Sil
  12. Buralardan uzaklaşmamak lazım. Bi nevi meditasyon :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle güzel yorumun için teşekkür ederim

      Sil